Zene :D

2014. február 15., szombat

12.fejezet

Sziasztok !
Nagyon nagyon szégyellem magam, hogy csak most hoztam az új részt !
De egyszerűen nem tudok mit csinálni, mert felvételi, tanulás,szóbeli felvételi...
Most akkor hozom az új részt és remélem,hogy tetszeni fog !
Komikat és feliratkozókat mindig szívesen fogadok !
IMÁDLAK TITEKET <3
Annyi még a fejezethez, hogy megjelenik benne Selena, akit már az elején a ++szereplőknél bemutattam. Ha gondoljátok, akkor nézzétek meg, hogy kiről van szó, mert most belekerül innentől ő is a történetbe.

12.fejezet



-Esetleg mi lenne, ha elmennénk holnap négyen moziba a suli után ?-kérdezte Luke csillogó szemekkel-Te szólnál Zoe-nak, én meg Logan-nek !
-Nem rossz ötlet...De szerinted össze fog jönni ?-kérdeztem kételkedve.
-Lisa !-üvöltött a fülembe-Jól érzed magad ? Te -a nagy optimista- kételkedsz bennem ?
-Nem...Végül is mért ne jönne össze-mondtam és elmosolyodtam magam-Holnap kérdezzük meg őket vagy most még felhívjuk őket ?
-10 órakor már nem illik zavarni... De ez most más eset. Szerintem most hívjuk fel őket-jelentettek ki Luke mosollyal a száján.
-És mit nézünk ? Azt ki kellene először találni...-néztem rá Luke-ra.
-"Justin Bieber's Belive"-vágta rá röhögve Luke.
Erre én :


Ő tovább röhögött.
-Esetleg a "Női szervek" ?
-Igeeen !-vágtam rá bólogatva-Úgyis meg akartam nézni!
Mikor felhívtam Zoe-t szomorúnak tűnt.
-Szia Zoe !
-Szia !
-Mi a baj ?-kérdeztem.
-Semmi-hüppögött egyet.
-Naa-kérleltem-Hallom, hogy nem vagy jól.
-Áááá semmi... Nem akarom neked elmondani, mert hülyének néznél-mondta lehengerlő hangon.
-Zoeeeeee !-mondtam mérgesebb hangon-Nekem mindent elmondhatsz ! Így is, úgy is hülyének nézlek...IMÁDLAK !-kiáltottam.
-Jó...Te akartad. De ne legyél mérges !
-Megígérem-vágtam rá-Csak mondd már !
-Tehát ugye felkerült az a kép rólad a facebookra, amin te vagy a Wonder-Aqua-World-ben. És Steve járt eddig Selenával. De ma Selena szakított Steve-vel emiatt a kép miatt. Steve pedig olyan SMS....-elhallgatott és elsírta magát.
-Zoe ? Ott vagy ?-de a telefon elkezdett sípolni.
Tárcsáztam újra és újra, de nem vette fel. A 10. hívásom után kikapcsolta.
-Hát ez szuper !-motyogtam magamban.
-Juhúú ! Logan benne van a moziban. És még nem látta  a "Női szervek"-et. Zoe jön ?
-Hát...Nem tudtam vele megbeszélni. El se jutottam odáig, de elsírta magát és lerakta.
-Mi ? Sírt ?-kérdezte Luke cukin aggódva.
-Aha...
Lefeküdtünk az ágyba és elmeséltem neki, amit Zoe mondott nekem. Látszott Luke-on, hogy csalódott és félti Zoe-t. Aztán még kb. hajnali 1-ig beszélgettünk és azt vettem észre, hogy Luke nem válaszol. Kérdeztem, de se kép se hang. Hát jól bealudt a beszédemen, de mindegy. Én is egyből elaludtam. Reggel nagyon elaludtunk. Annyira, hogy még fésülködni és sminkelni se volt időm. Bepakoltunk a táskánkba, felöltöztünk és futottunk a buszhoz. Mai ruhám:

Mikor beértünk a suliba, Zoe még nem volt ott. Hirtelen a szívem is megállt, annyira megijedtem. Csak a legrosszabbra tudtam gondolni. De hátulról átölelt valaki, és ez Zoe volt. Nagy kő esett le a szívemről. Megöleltem én is. Megkértem, hogy mesélje el, amit tegnap félbehagyott, de becsöngettek. Az első óra egy fejfájást okozó fizika volt, amin Luke elaludt. A tanár észrevette és karikás 1-est adott neki órai munkára. De mindenki szakadt a röhögéstől, mert már horkolni kezdett. Mikor végre kicsöngettek Zoe-hoz oda mentem és kifaggattam. 
A sztori ez, ha jól értettem : 
  1. Selena és Steve eddig jártak
  2. A rólam készült kép miatt Selena szakított Steve-vel
  3. Zoe kapott Steve-től egy durva és bunkó (tele csúnya szavakkal) SMS-t, amiben őt okolja a történtekért, és megfenyegeti, hogy nagyon rossz vége lesz, ha nem adja meg az én telefonszámomat.
Hát ez durva... De Zoe nem merte megadni a telefon számomat, mert engem is félt. Annyira édes.

-Nyugodtan add meg a telefon számomat...Nem úgy ismerjük Steve-et, hogy akárkit is bántana...Biztos csak most nagyon dühös...De nyugi, le fog nyugodni ő is-biztatgattam Zoe-t. 
-Hát igen... Nekem nagyon fura ez az SMS is. Nem szokott így beszélni, de megértem, mert mégiscsak szakított vele Selena.
- Hát igen...De ne érezd magad emiatt rosszul !-mondtam Zoe-nak és a vállára raktam a kezem.
Erre ő átölelt. És elkezdett a vállamon sírni.
-Zoe-mondtam nyugtatóan- Nagyon szeretlek ! Te vagy a legjobb barátnőm ! Emiatt ne szomorkodj...Írd meg neki most a telefonszámomat !
- Te is a legjobb barátnőm vagy ! Nagyon szeretlek-mondta, és egy puszit nyomott az arcomra-Akkor írjam meg neki ?
- Igen...Nyugodtan-mondtam.
Megírta a telefonszámot. Nagyot sóhajtott és közben ezt mondta: Ezt megírtam.
-Am. elmehetnénk együtt valahova,pl. cukiba...-ajánlotta fel Zoe, de közbe vágtam.
-Majdnem elfelejtettem. Esetleg ma ráérsz egy mozira ? Mehetnénk 4-esben Luke-kal és Logan-nel, mert így beszéltük meg-kérdeztem Zoe-t.
-Aha...Szívesen megyek veletek. Mikor kezdődik ?-kérdezte.
-Basszus...Azt nem is néztük meg-nevettem el magamat-Remélem, hogy egyáltalán játsszák ma.
Zoe is csak nevetett.
-Gyere, megkérdezem Luke-tól !-mondtam és közben megfogtam a kezét és húztam.
-Luke !-üvöltöttem a terem másik felébe, de becsöngettek.
Az óra alatt levelezéssel kiderítettem, hogy Luke se tudja, de megnéztem a telefonomon, és játsszák, 20.10-től. Megbeszéltük a srácokkal, hogy ahhoz, hogy a szülők elengedjenek minket addigra meg kell csinálnunk a leckéket és kedvesnek kell lennünk. Logan és Zoe felhívták a szünetben a szüleiket és nekik megengedték. Mikor végre vége lett a napnak, hazamentünk Luke-kal. Otthon volt Luke apukája,Thomas, és megkérdezte tőle Luke. 
-Apa, ma elmehetünk Lisával moziba ?-kérdezte Luke.
-Persze... Elvigyelek titeket ? Mikor kezdődik ?-vágta rá az apukája.
Nagyon jófej volt. Egyből megengedte.
-8-kor kezdődik, úgyhogy 7 körül kellene indulni-mondta Luke mosolyogva.
-8-kor kezdődik ?-kérdezett vissza Thomas.
Eközben nevetve a konyhába értek Lia és a bátyám,Krisztián.
-Ahhoz még kicsik vagytok, hogy este menjetek moziba-folytatta Thomas.
-De 4-en megyünk...-próbálkozott Luke.
-Nem érdekel-erősködött Thomas.
-De apa-ellenkezett Luke.

-Semmi DE !Luke, én vagyok az apád !-mondta határozottan Thomas.
Erre mi Krisztiánnal egymásra néztünk és a földön fekve, a hasunkat fogva elkezdtünk röhögni.
-Baj van ?-kérdezte Talia-Mi olyan vicces ?
-Luke, én vagyok az apád-utánozta Krisztián "csillagok háborújás hangon".
-Krisz ! Ez csak nekünk ilyen vicces !-mondtam még mindig fetrengve a röhögéstől.
Kis idő múlva lenyugodtunk. A apja-fiú párbeszéd tovább folytatódott, és mindenki ott hallgatta.
-Lisa ? Te is szeretnél menni ?-fordult felém Thomas.
-Ühümm-bólogattam.
-Anyukádék megengednék ?-kérdezett.
-Persze-mondtam hantázva, és eközben Krisztián gúnyos mosollyal rám nézett.
-Akkor felhívom őket, és ha megengedik, akkor mehettek-jelentette ki Thomas.
-ÖÖÖÖ. Okés-és a végére egy erőltetett mosolyt tettem.
Ezzel befejeztük a beszélgetést. Luke-kal megebédeltünk és utána mentünk írni a leckét.
Egyszer csak benyitott a szobába Luke anyukája,Anne.
-Ne haragudj Lisa Thomasra. Most úgy félt téged is, mintha a lánya lennél-mondta Anne-Természetesen elmehettek a moziba...
-Komolyan ?-kérdeztem megkönnyebbülve.
-Persze...Nagyok vagytok már. És amúgy is 4-en lesztek...Semmi akadálya...Méghozzá Thomas elvisz titeket kocsival, ha akarjátok !-jelentette ki Anne.
Nagyon viccesen magyarázta h "Semmi akadálya" meg hogy már "Nagyok vagytok"... Így :
Kicsit elnevettem magamat, de nagyon örültem. Amúgy is Anne annyira gyönyörű...Apukám nővére és amikor még nagyon kicsi voltam, sokszor jött Magyarországra és vigyázott rám. Imádom... Mindent megenged és szeret teljes szívéből. Igazi jó anyuka. Nem mintha anya nem az lenne, de Anne is az .
-Köszönjük-mondtam neki-A leckéket már elkezdtük, hogy addigra készen legyünk.
-Oké-mondtam és közben behajtotta maga után az ajtót.
6-ra már készen voltam a leckékkel és csak törire és föcire kellett még tanulnom. Felhívtam Zoe-t, hogy megyünk mi is. Azt beszéltük meg, hogy végül is inkább együtt megyünk tömegközlekedve.
-Akkor 7-kor találkozunk a McDonald's előtti buszmegállóban-mondtam a telefonba Zoe-nak.
-Rendben...Ott találkozunk.Puszi ! Szia !-köszönt el Zoe.
-Szia-mondtam, és letettem a telefont.
Ezt a szettet választottam a mozihoz:

Még emellé felvettem egy enyhén rózsaszín lapos talpú topánkát. A szememet halványan kifestettem és egy kis szempillaspirált is raktam rá. Még egy szájfényt bedobtam a táskámba és indultunk.
Zoe már ott volt a megállóban mikor odaértünk. Nagyon jól nézett ki, és az enyémhez hasonló volt a ruhája, anélkül, hogy összebeszéltünk volna.

Luke meg is dicsérte a ruháját, amitől Zoe elpirosodott. De nem volt sokáig kínos csend, mert közben megérkezett Logan. Mindenkit megölelt (miközben engem ölelt, megint éreztem az illatát *-*)és jött a busz is nemsokára. Logan is nagyon jól nézett ki. Mint mindig, most is laza volt. Egy farmer, egy converse cipő és egy rövid ujjú póló. A buszról vonatra szálltunk át, ami 20 perc alatt átvitt minket a városon. Háromnegyed 8-ra már ott voltunk a moziban. Megvettük a jegyeket, és addig sétálgattunk a bevásárlóközpontban.

//Logan gondolatai//

Annyira gyönyörű volt Lisa. és a mosolya elvarázsol. Ha belenézek a szemébe, azt érzem, hogy van esélyem nála, de közben meg mindig elmosolyodik, elpirul és lenéz a földre. Nem akarom kínos helyzetbe hozni. Lehet, hogy semmit nem érez irántam. És amúgy is, most David a nagymenő srác az osztályban, és tuti, hogy Lisának is ő tetszik. Lehet, hogy nem érdemes kínos helyzetbe hozni. Bárcsak valahogy úgy jönne ki, hogy mindenképp Lisa mellé üljek.

//Luke gondolatai//

Nagyon szép volt Zoe. Valahogy azt kellene megoldanom, hogy Zoe mellé kerüljek. Gyors kellene egy ötlet.

//Lisa gondolatai//

Most nagyon tetszik Logan. Annyira vicces és cuki... És helyes is. És olyan, mintha flörtölne velem. Bár 1000 %, hogy nem velem akar járni. Az osztályban sok nálam jobb csaj van. Biztos soknak érezné, ha valamilyen módon mellé ülnék a moziban. Luke uncsitesómnak kellene valamit kitalálnia. Ő a nagy okosság mestere, ezekben a dolgokban.

//Lisa szemszöge//

-És, hogy fogunk ülni ?-kérdezte váratlanul Luke.
Nem gondoltam rá, hogy ilyen hamar kellene kitalálni. Basszus...Nem jut eszembe semmi. Elisabeth Perez, találj ki gyors valamit. 
-Nekem teljesen mindegy-szólt Zoe.
Megvan! Rájöttem. Én zseni !
-Öööö. Én belül szeretnék ülni, és nem szeretnék Luke mellett lenni-Luke rám nézett és nem értette, hogy mi a bajom.
A szememmel próbáltam nyugtatóan ránézni és folytattam.
-Tehát esetleg ülhetnénk úgy, hogy Logan, én, Zoe és Luke. Mert gondolom Zoe sem szeretne szélen ülni-mondtam.
-Nekem mindegy...De ez jó lesz-vágta rá Zoe.
-Felőlem nekem is jó-mondta Logan.
A hátralévő percekben elmentünk még a mosdóba, majd beültünk a terembe.
Mikor elsötétedett a terem, logan halkan súgta a fülembe:
-Én nagyon örülök, hogy melléd kerültem.
Én csak elmosolyodtam magam, és bár szívem szerint megcsókoltam volna, tudom, hogy nincs nála esélyem. A film közben amikor egy izgis rész jött, én kijelentettem, hogy nagyon izgulok. Erre Logan lassan megfogta a kezemet. Én pedig, mivel egy cseppet sem bántam a kézfogást, nagyon bátor voltam, és az ujjait az enyémmel összefűztem. Ekkor éreztem, hogy rám nézett.
-Nem baj ?-kérdeztem, de válasz helyett az ajkát az én ajkamra helyezte. Annyira jó érzés volt. Első igazi csókom, amit nem felelsz vagy mersz közben csinálok. Egyszerűen olyan volt, mintha repültem volna. Majd elvette ajkát az enyémről, és úgy összefont ujjakkal néztük tovább a filmet.


11 megjegyzés:

  1. Nagyon jóó.:) Imádoom♥
    Alig várom a kövi rész. :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)
      Sietek a kövi résszel ! :*
      Esetleg nincs kedved feliratkozni ?

      Törlés
  2. Még mindig imádom a írásaidat *-*
    Ahhwww már nem nagyon tudok várni a következőrészig >< *^* :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, hogy tetszik :)
      Sietek a következő résszel, de közben a másik blogommal is foglalkozok.
      Ígérem, hogy amint lemegy a felvételi időszak visszatérek és sűrűbben hozom a részeket :)
      Puszi :* <3

      Törlés
  3. Jézusom..Pont ma kezdtem el olvasni,és az egészet elolvastam..Nagyon tetszik!! *-* Remélem hamar jön a következő rész.. :$$

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik :)
      Esetleg feliratkozol ?
      Sietek a kövi résszel :)

      Törlés
  4. Azta :) nagyon jo a blogot <3 beleszerettem :* Imádom :)) ez a legjobb blog :) Siess a kövi résszel :) már nagyon várom :

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, hogy tetszik <3
      Sietek a kövi résszel ! :)
      Esetleg nincs kedved feliratkozni ?
      Puszi :*

      Törlés
  5. szia, nézz be a blogomra, díjat nyertél =] http://hiabafelelem.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :)
      Köszönöm szépen...
      Megnéztem az oldalt, de nem találtam. Hol keressem ?

      Törlés
  6. Szia!! Most olvastam el és nagyon tetszik!! Mikor hozod a kövi részt!???? 😝

    VálaszTörlés